16 lis 2014

Trochę ciepła w zimne dni. Teneryfa

Witam! Dziś do pokazania mam nowe pocztówki m.in. z Teneryfy. Wprawdzie nie są one ani ostemplowane, ani wypisane, ale bardzo przypadły mi do gustu. Pocztówki , które otrzymuję ostatnio są głównie 'puste'. Wynika to z tego, że w postcrossing, póki co się nie bawię, ani nie wymieniam się z nikim oficjalnie. Natomiast dostaję pocztówki od pewnej Pani, która podróżuje sobie po świecie. Czasem dokupi znaczek, nigdy jednak nie wysyła mi pocztówki z danego kraju. Za to kupuje ich najczęściej po kilka i w kopercie mi je podrzuca.... No i oczywiście bardzo się cieszę z tego powodu!
Swoją drogą, zazdroszczę podróżowania.. Chociaż w moim życiu nastąpił duży progres w tej sferze, nadal marzę o zwiedzeniu całego świata! Dlatego też właśnie kształcę się pod względem geograficznym i z tym kierunkiem wiążę przyszłość. Jak wyjdzie to nie wiadomo, ale warto marzyć. Póki co planuję wyjechać gdzieś we wakacje, może Grecja, może Hiszpania.. jeszcze się zobaczy, ale na pewno w marcu do swojej listy miejsc, w których byłam dodam kolejną dużą stolicę w Europie- Berlin. Wybieram się tam głównie na targi turystyczne, ale także pozwiedzać trochę i zintegrować się z częścią szkoły.
A oto pocztówki, które otrzymałam:













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz