20 lis 2014

Napływ pocztówek i Foczta.pl

Witam, wyjątkowo w środku tygodnia. Dziś piszę aby pochwalić się nowymi pocztówkami. Jakieś kilka dni temu dostałam znów widokówki z różnych krajów. I ku mojemu zadziwieniu, nie kilka jak zawsze, ale kilkadziesiąt. Z racji tego, że jest ich sporo wstawię dziś tylko z Egiptu.
W poniedziałek znów niespodzianka- moja własna pocztówka. W ostatni dzień promocji na Foczta.pl dowiedziałam się o możliwości wysłania sobie własnej kartki za darmo, po wpisaniu kodu promocyjnego. Po tygodniu dostarczona została koperta z widokówką, która przedstawia Windsor (a konkretniej drogę do zamku królewskiego), którego zdjęcie zrobiłam jakieś 4 lata temu. Wybrałam właśnie tę fotografię, dlatego, że mimo faktu, iż mam w Wielkiej Brytanii rodzinę, a sama byłam tam 2 razy, nigdy nie zakupiłam, ani nie dostałam stamtąd pocztówki. Dodaję zdjęcia kartek, które są trochę gorszej jakości przez słabe oświetlenie mojego pokoju.
Miłego tygodnia :)




1 komentarz:

  1. Bardzo podobają mi się pocztówki z egipskimi rysunkami;) Również skorzystałam z promocji i wysłałam sobie pocztówkę! Na mojej znalazł się amerykański samochód strażacki ;)

    OdpowiedzUsuń