29 paź 2015

Nawet nie zdawałam sobie sprawy,

że minęły 2 miesiące od ostatniego wpisu. Szkoła całkowicie mnie pochłania. Jeszcze tak bardzo zapracowana nie byłam nigdy, aż do teraz. Takie uroki klasy maturalnej...
Ale jak już dałam radę zebrać się do pisania to pochwalę się ostatnim tchnieniem wakacji- pocztówkami. Już na początku września dostałam kilka kartek, o których miałam pisać, ale wyszło jak wyszło. Kilka dni temu do nowego zbioru doszła pocztówka, z której jestem bardzo zadowolona- wysłana z Wysp Bożego Narodzenia. Poza tym kilka widokówek ze Szkocji, Krety, Ibizy oraz Polski.
A oto one:








1 komentarz:

  1. Gratuluję nowych pocztówek w kolekcji! Ja także otrzymałem pocztówkę z Christmas Island. Ale z innym widokiem:
    http://theworldofpostcards.blogspot.com/2015/08/CHRISTMASISLAND.html

    OdpowiedzUsuń