1 wrz 2014

Grecja

Jak obiecałam, tak też jest. Niżej zdjęcia pocztówek z Grecji.
Dziś jak wszystkim wiadomo rozpoczęcie roku szkolnego. Na razie jeszcze nie wiem co będzie z moimi rozszerzeniami, bo zaistniały małe problemy, ale jestem pozytywnie nastawiona i mam nadzieję, że uda mi się chodzić na zajęcia z j.polskiego. Po ogłoszeniach, różnych sprawach dotyczących tego roku poszłyśmy z dziewczynami pogadać sobie do naleśnikarni. Wspominałyśmy zeszły rok, mówiliśmy o planach na przyszłość oraz oczywiście poruszyłyśmy temat wycieczki. Co do tego, to mam pewien pomysł-
może trochę go przybliżę. Za tydzień jadę na wycieczkę klasową w góry i do Wiednia. Oczywiście zamierzam kupić tam gdzie się da pocztówki. I tak sobie pomyślałam, żeby wysłać komuś pocztówkę 'niespodziankę' zakupioną na tej wycieczce... ale co, komu  i jak dokładnie to muszę przemyśleć i dam znać w weekend przed wyjazdem. Także zaglądajcie na bloga, gdzie później opiszę zasady tak jakby pierwszego 'konkursu'. A teraz spać!









1 komentarz: