27 wrz 2014

Ciężki tydzień.

Czyli powrót do rzeczywistości. Mam tyle nauki, że nie miałam czasu na bloga. Wczoraj  dowiedziałam się, że moja pocztówka dotarła do zwycięzcy, z czego bardzo się cieszę. Ja też wygrałam pocztówkę dzięki napisaniu komentarza jako pierwsza osoba na facebooku- także z niecierpliwością czekam za nagrodą.
W środę otrzymałam 3 pocztówki:






Weekend póki co nie zapowiada się za ciekawie. Mam wiele spraw na głowie. Dzisiaj robię obiad, muszę trochę posprzątać, a wieczorem wziąć się za pisanie pracy na olimpiadę geograficzną. Później ogarnąć coś nie do ogarnięcia, czyli ukochaną matematykę..
Teraz pozostaje mi tylko przetrwać następny tydzień i liczyć, że kolejne będą lepsze i ciekawsze.
Miłego weekendu! :)

4 komentarze:

  1. Piękne pocztówki ;) Aż zazdroszczę tej z Kuby ;p
    Życzę powodzenia w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pocztówki! Ta z Rzymu szczególnie mnie zauroczyła. :)
    Powodzenia z pisaniem pracy! Osobiście nie wyobrażam sobie brania udziału w olimpiadzie geograficznej - dla mnie to kosmos! - ale jak najbardziej trzymam kciuki. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Próbuje swoich sił w tym konkursie, bo może się uda i nie będę musiała próbować ich na maturze :)

      Usuń