29 sie 2013

Ostatni wakacyjny post.

Niestety wakacje się kończą, w poniedziałek rozpoczęcie roku. Z jednej strony chcę pójść do nowej szkoły, poznać całą klase. Z dugiej zaś, przyzwyczaiłam się do leniuchowania, zasypiania późno po północy, budzenia się po południu i spędzaniu całego dnia na dworze z przyjaciółmi. Ogólnie lato tego roku było piękne, pogoda dopisywała prawie cały czas, więc chwilami zarzucam sobie, że nie wykorzystałam tego w pełni, np. na opalanie się, wyjazdy nad jezioro, itp. Ale mimo tego zazwyczaj miałam co robić i było na serio fajnie. Lipiec minął szybko, bardzo aktywnie. Wyjazdy nad wode, Kołobrzeg i imprezy urodzinowe. W sierpniu przypomniało mi się o rowerze, no i głównie spędzałam czas na dworze.
Znalezione zdjęcia w komórce, cz.1:
(zdjęcie Natalii, Martyny i Wiktorii, przerobione na karykature, żeby nie było ;) )


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz